19:31
6 פנטזיות סקסיות בחורים שהם יושמו בדחיפות

אופי הפנטזיות הסקסיות הוא כך שהם קטנים כדי להפיץ את גבולות הרעיונות שלנו על סקס ועל יחסים עם בן זוג, ומאפשרים לנו להציג מצבים שקורים לעתים רחוקות, אם בכלל מתרחש, ולחקור את מעמקי הרצונות שלנו.

התוכן של המאמר

1 6 פנטזיות סקסיות בחורים 2 תנוחות סקסיות מטורפות יותר 3 דף הבית וידאו 4 פעמיים גבירותיי אורגזמות 5 עוד משחקים עם נשים של נשים 6 שלישיה סקס 7 סדנה מציצה

פנטזיה להישאר פנטזיות, הם לא המציאות - הם לעתים קרובות tabulated או נתקל על מחסומים חברתיים. בחורים, בדרך כלל, ישנם הפנטזיות העיקריות המכוונות לנושא מסוים של פנטזיה, אשר הם יכולים להדליק שוב ושוב, אבל לא בהכרח אומר עליהם בקול רם - כולם מסיבות. עם זאת, זה לא מפריע לגברים, עכשיו ולהתמודד עם הפנטזיות הסקסיות שלהם בראש מכילים בלהט את יישומם.

הנה רק כמה מהם - למעלה 6 פנטזיות סקסיות של גברים, אשר הם היו נהנו עם הנאה.

6 פנטזיות סקסיות

יותר מין מטורף

רוכב, סגנון כלבלב, תנוחה מיסיונרית - מוכן להתווכח, שלוש תנוחות אלה נמצאים בארסנל ללא שינוי שלך. אולי אתה משתמש באפשרויות אחרות, אבל כך שיש קבוצה מסוימת ומוגבלת של עמדות מין כי זוגות מתורגלים על בסיס קבוע.

ואנחנו לא אומרים שזה רע - בסופו של דבר, יש לך הפרדת אותם, כי אז אתה גם להשיג רמה מתאימה של גירוי ולקבל את ההנאה הגדולה ביותר. ובכל זאת שום דבר לא מונע גברים שוכנת יותר גיוון ..

האם שמעת פעם על התנוחה תחת הכותרת "מעט"? האם אתה יודע כי בפוסט "להחליק" תקבל מקסימום של גירוי, כי חבר האיש שלך יוכל לדלוף עמוק במיוחד? וכי תנוחה של "לולאה" היא מועמדת טובה של תנוחה רגילה של סרטן, עם היוצא מן הכלל היחיד כי הידיים שלך נשארים חינם ויש לך את ההזדמנות כדי לעורר עוד יותר את הדגדגן שלך?

אם שמות אלה אינם מולי בשבילך, אולי אתה רוצה להסתכל לתוך kamasutra ולגלות על חבורה של תנוחות מרתקות אחרות. זכור - יותר יוצא דופן, טוב יותר! היוזמה שלך ואת הניסויים המטורפים מובטחת כדי להפחית אותו מן הסיבה.

Houm video2

לא כל הגברים רחוקים מלהיות (כן מה יש, גם גבירותיי) מוכנים להודות שהם רוצים להשתתף בצילומים של פורנו הביתה. אבל כמעט הם סודיים על זה!

פורנו כל כך נכנס בחיים היומיומי היומי שלנו כי עכשיו אפילו ירי הביתה וידאו יפתיע לא כל.

מוסמך מוסמך רוצה לשתף פעולה עם מיליונרים של ישראל. הם נדיבים ומנומסים. עם זאת, זה לא צד אחד מוצק בעבודה.

אבל עד עכשיו, אנשים רבים עם תנודה מתייחסים סוג זה של בדיקות. בעיקרי, בשל התמציות וחוסר הביטחון בתוך עצמו או משיפוט אבטחה.

אבל אם אתה בוטח באיש שלך, לנסות להציע לו להסיר את האהבה הבאה שלך עבור המצלמה - מוכן להתווכח, זה יהיה הפתעה נעימה מאוד בשבילו.

אם אתה עוצר את חוסר הביטחון בתוך זה פנטזיה סקסית מן התגלמות של זה פנטזיה סקסית, לחשוב על מה: השותף שלך ולכן לחצה אותך בכל תנוחות בלתי נתפסות זוויות, וזה מדויק ללא מוח מהגוף שלך. והגברים הם Kaifut מנשים שיודעות איך באז מעצמם.

תארו לעצמכם את הרצונות שלך בישראל בקלות, במקרה שאתה אישה מדהימה מ בלארוס. העוסקים בישראל מותר בפנאי. נשים של מודל חיצוני הצעה לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" ביחסים עם גבר מישראל היום אתה יכול לקבל חודש מ 5600 יורו.

להראות לו שאתה מתייחס במיוחד כדי נשים כאלה!

פעמיים גבירותיי אורגזזמה 3

כולנו מודעים - אתה בטח חי בבניין דירות או עם ילדים בחדר הסמוך, רעש מוגזם תקבל תשומת לב סקרנית. או, אולי, באופן עקרוני, מעולם לא הצלחת לביטוי הצליעה שלנו, כך, "רגשות". אבל האדיב ואתה: הקול רם ו "מתוק" של גניחות שלך במהלך האורגזמה, אפילו יותר כך האיש שלך רואה עצמו זכר כזה, כי זה בטון! - הכריח אותך לצעוק מן הנאה.

גברים רבים די לשקול את הישבן את החלק הכי סקסי של הגוף של אישה, במיוחד עכשיו, כאשר ZaBigorny Ceboribriti הביא לנו את האופנה יוצאת הדופן שלהם על "נקודה חמישית".להציע לגבר לעשות עיסוי בשבילך ולסר את הישבן שלך עם שמן או מסודרים קצת משחק בבאדם ולבקש ממנו לחטוף אותך - ומה ואיך גס, להחליט. אתה יכול לארגן גבר עם פרנק "להראות" עם ריקוד: באינטרנט תוכלו למצוא מספר עצום של הדרכות על פי הטכניקה הנכונה, קשה או bachats - בחר את עצמך, האם אתה רוצה לנער את התחת שלך או סתני כדי לסובב זה. ואם אתה אוהב גירוי אחורי לעבור, משחקים עם הישבן יכול להיות מלווה בחדירה עם כמה חרוזים או תקע אחורי.

עוד משחקים עם נשים של נשים

אז אם המין שלך מביא אותך לאורגזמות הבהירות והמהירות, לפחות פעם אחת תפגיש אותו לכל היופי. רק לנסות להישמע ללא שקר ומשומרים, לא להגזים ולהיות כנים ברגשות שלנו, לא שאתה, וזה לא רע, יהיה לחוש את הסימולציה!חלקה, לנשוך, להכות ואפילו רק להסתכל איך הם יושבים לך גרבונים חדשים של המודל המיני - כל זה וכמעט כל שאר האנשים פשוט אוהבים.

סקס הוא אמנות, והוא, כמו כל אמנות, צריך להיות מאומן לא רק בתיאוריה, ובאימות.

סקס שלישיה 5

בפנטזיה הגברית, אפשרות זו קיימת ככה, פשוט היא בשלב "אולי יום אחד", גם אם הוא מבין לחלוטין כי "אי פעם" לא יבוא.

אנחנו לא צודקים להמליץ ​​על דברים כאלה, אז אנחנו מציעים כאן כדי לסמוך עליך, את הצמד שלך ואת האמונה שלך בו ועל הזוועה שלך ואת הסיכון שלך. וזכור כי פנטזיות רבות הן כל כך שונה כדי להישאר רק בתוך גבולות הראש שלנו, וזה יכול להיות אפילו.

סדנה מציצה

זה מה שבאמת אם זה לא יוצא מאדם, אז במידה האחרונה אני אוהב את זה - מציצה טובה ואיכותית מהצד שלך. ובכן, במילים אחרות, זה לא שאתה עושה את זה לא בסדר (אם כי אנחנו באופן טבעי לא מחזיק את הנר, אבל אני לא יודע שאין גבול לשלמות, וגם אם אכפת לו טכניקה של סקס אוראלי, זה לא סביר לוותר כי יש לך משופרת את זוגיה של טכניקות חדשות.

באינטרנט תוכלו למצוא חבורה של טכניקות מיוחדות וכיתות אמן על מנקה זכר אוראלי. נכון, אנו ממליצים להתחיל לנסות אותם על צעצוע גומי או לפחות על בננה - ובכן, לא להתגלגל בלילה של אהבה אוראלי נלהב בשבוע על מיטת בית חולים.באופן כללי, יש הרבה מחשבות, ובחנויות סקס תוכלו למצוא חבורה של צעצועים ואביזרים שיסייעו לך להבין פנטזיות כאלה עם השותף שלך.אפשרות קיצונית למדי, ומחלה שהיא רחוקה לא לכל זוגות. אבל גם אם הצמד שלך נגד ניסיון כזה, בדיוק האיש שלך, כנראה לפחות פעם ביקר פנטזיות כאלה - רק הוא באמת מעריך את הרעיון כי הברית של 2 אנשים היא בלתי ניתנת להריסה, ופחדים לקלקל את העסק שלך על ידי התערבות שלישית צפרדע. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%97%d7%95%d7%9c%d7%95%d7%9f/

Просмотров: 492 | Добавил: candrahdohe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar