19:31
למה הגברת אינה משיגה אורגזמה: כל התנאים המוקדמים ממושכים

על היקף האינטרנט, אתה יכול למצוא מספר בלתי מוגבל מאמרים על איך ללמוד להשיג אורגזמה. מידע זה בכל נפח יהיה שימושי עבור נשים של גילאים שונים. כמה אנשים יודעים מה אנחנו רוצים לבקש להבין עם למה הגברת לא להשיג אורגזמה, ולנסות למצוא גישה לפתרון הקושי המשתמש רוב הסקסולוגים. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9c%d7%95%d7%93/

התוכן של המאמר

1 חלוקה נכונה 2 ליבידו נמוך וסגר נקבה 3 עוול מיני 4 גדל על ידי בושה - נתיב ישיר לאורגזמה 5 מיומנות אוננות 6 אוצר על המפה - פיצול G

ייעוד תקין I

כמעט כולם מבלבלים את ההגדרות של פייגות אנגורזמיה.

ליישם את המטרות שלנו בישראל יסודי, אם אתה אישה מדהימה מרוסיה. אם לעבוד בישראל בשעות הפנאי. בנות של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם אדם מישראל יוכל להרוויח חודש מ 3600 יורו.

במקרה הראשון, הגברת לא מקבל הנאה כמו שיש לה יש פיזיולוגי מולדים תנאים מוקדמים, עם Anargozme, המצב נראה שונה. עם תופעה כזו, לעתים קרובות נשים מתמודדות עם אוניברסיטה אחרת.

ליבידו נמוך וסגירת נשים

היעדרות מלאה, כמו אנשים רבים חושבים, אטרקציה מינית או ליבידו נמוך - לרוב להיות מדהים anorgazmia מדהים. בחבר'ה, המנגנון של קבלת אורגזמה עובד כדי לדבר אחרת, בהתחלה הוא צריך להיות משוחק לחלוטין לעבוד, והוא סוף סוף רגוע בקבלת אורגזמה. הנשים צריכות להיות רגועות, לשאת על כל הדילמות ואת כל המחשבות שלהם לבקר את המעשה המיני, רק במקרה זה זה יוכל לדבר כדי להירגע ולקבל לשיא של הנאה.

למגרין, קשיים יומיומיים של הבית, עלות השחר בעבודה, במצבים מלחיצים, קונפליקטים נפשיים, כל הסיבות הללו להוביל לירידה, כפי שרובנו התרגלו לדבר, אטרקציה מינית. דיכאון, השפעה שלילית, כפי שאנשים משמשים להביע תכשירים פרמצבטיים, גיל המעבר או דלקת פרקים ניתן להביא לפציעה סקסית. הגוף של אישה נוצר על ידי הטבע לא רק להמשך מהסוג, ואפילו לקבל הנאה. בעולם שלנו, נושא זה יש בושה כמעט בכל, ואחרי כל החברה כבר מזמן מקופל. ואולי אפילו לא צריך להגיד שהם רק בושה נשים ולפחד לומר שהוא מעולם לא קיבל אורגזמה.

פול עוול 3

אם נציגים, כמו רובנו, אומר כל הזמן, את המין החזק הוא הטמון בהכנסה עם הזקפה - הוא נתפס מאוד רציני. כולם יודעים כי עבור כמה בחורים זה טרגדיה אמיתית, והם מיד לזרוק את כל הכוח כדי לפתור את הקושי. אבל הגברות מעדיפות להישאר עם חוסר השלמות שלהם, כמה מצליח לדמות אורגזמה, אשר למעשה להחמיר את העבודה.

העובדה היא שהם לפחות רוצים להסתכל על "פגום" בשאך, כמו אנשים רבים חושבים, אהוב. ד"ר שרי רוס הוביל לדוגמה לסטטיסטיקה עצובה, שבה החבר'ה משתמשים ב -26 תרופות כדי לרפא את אי-הפונקציונליות של הזקפה בחורים, ואילו למחצית חלשה של אוכלוסיית התרופות כאלה אינן קיימות. מתברר כי היכולת של הגברת לקבל אורגזמה היא לא מספיק מי האינטרסים, כמעט כל מה שהוא רק "כלי" כדי להמשיך את סוג. זה יהיה רע אם לא צוין על ידי העובדה כי שטויות זה לא נכון.

להיפטר מבושה - נתיב ישיר לאורגזז

סטטיסטיקות עצובות מצביעות על כך שיש נשים לא רק הצעירים, ו -50 שנים, שמעולם לא חוו אורגזמה. ואכן, על מקורות שונים מ 10-25% לא יודעים בכל מה שהוא כל זה. כמובן, כולנו יודעים היטב מה הסיבה העיקרית היא הפורמה. גבירותיי הם ביישנים על זה כדי לדבר עם השותף שלהם, גינקולוג ואפילו החבר הכי טוב.

כי הגברות אשר, לשים את זה בעדינות, החליטו לנצח עם anorgasmichness, לסיים ביסודו, סוף סוף להסס. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי בשיחה עם הרופא שלך יש צורך לעיתים קרובות להשתמש בהגדרות כאלה כמו הנרתיק, אורגזמה, מכשיר סקסי ואפילו אוננות. ובכן, תן לזה להיות לא נוח, אבל במאבק על העונג יש צורך לבסוף להחיל את כל השיטות של ריפוי, אפילו אינטימי ביותר.

בישראל, אין מקום לדעות קדומות כאשר המילה באה בפעילויות בשירות ליווי. גברים בבעלות הסטנדרטים הרוחניים הגבוהים ביותר. הכל מבין במלואו כי כיום הנמלון רק רואה את הלקוח במקרה, שומר את השיחה ואת מודל ליווי של בכיתה VIP נחשב אינדיקטור למעמד.

התבוננות בכל עצתו של המקצוען, לעולם לא תהיה לך שאלה מדוע הגברת אינה מחפשת אורגזמו.

אוננות מיומנות 5

זהו נושא מיוחד מאוד, נכון ארוג עם המחקר של הגברת של הגוף שלה. על פי תוצאות החיפושים של sexologists, רוב 50% של נשים בגילאי 15 עד 26 לא יודע איפה הדגדגן ומה יש לו. לפיכך, אישה שאינה מבינה דברים "פשוטים" כאלה לעולם לא ילמדו סוף סוף לקבל אורגזמה.

לכן, הראשון יהיה למדוד ביסודו, בסופו של דבר, לעורר את הדגדגן. משהו על בסיס האמונות של sexologists שביעות רצון עצמית היא המיומנות שאתה צריך סוף סוף מאסטר. באופן טבעי, באופן כללי, האזנה לדעת אנשי מקצוע היא לא, להחליט איך אנחנו כל הזמן מדבר עם גברת מאוד. כפי שלא היה מוזר, אבל אבל אם היית מעוניין בנושא זה, קדימה!

גלגלית על המפה - נקודה G___G

כנראה בשבילך, ככלל, הייתי צריך לשמוע על איך היינו רגילים לדבר, תאונה. אזור ארוגני זה מונח על הקיר הקדמי של הנרתיק, מול השופכה. בעזרתם של מחקרים ארוכי טווח, ניתן היה לזהות את זה באזור G נקודות G יש כלי דם ואת קצות העצבים הם. תודה לו, הגברת יכולה לקבל מכשיר סקסי.

זה מרמז כי כמה נשים הם גירוי של אזור אינטימי זה, לא רק אורגזמה מתרחשת, ואת שחרור של מים ממה מאיתנו כל הזמן אומר את השופכה. בשלב זה, בעיצומו של רוב האנשים, סכסוכים מופיעים בנוכחות של היעדרות של נקודת G. מאסטרינג זה אינטימי, כפי שהיינו מדברים, האזור הוא תנאי הכרחי לקבלת אישה של אורגזמה.

ניסוי ופנטז, ואתה תקבל זרם פתוח אנרגיה סקסית וספונטניות. זה מודע ביסודו כי פנטזיות של סקס במקרה, הם עוזרים לעורר את עצמם, והוא אפשרי לקבל הנאה בלתי נשכחת מיטה.

Просмотров: 265 | Добавил: candrahdohe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar