14:41
תלבושת עבור VIP - אירועים

בהיסטוריה של הקולנוע ותעשיית האופנה, שמלת ערב אדומה תישאר לנצח עבור הראשון, שבו ג'וליה רוברטס הלך עם ריצ'רד Giroome בתיאטרון האופרה "testiat". באופן כללי, זה בסרט הזה לכל הבנות שצריכות לצפות "כל מאה", שיעורים טעם נהדר מוצגים בגדים יקרים עבור אירועים שונים נבחרו. אתה פשוט זוכר את השמלה הקוקטייל השחור ללא דופי שבו הגיבורה חיכה הנסיך שלה בבר לפני ארוחת הערב במסעדה עם שותף עסקי. ושירותים למרוץ? וכובע שחור לבן שבו היא חוזרת לראשונה מהחנות? ותלבושות טרקוטה מבושלת עם קצרים קצרים קצרים? כל בחירה ניתן לדון בנפרד, אבל עכשיו אנחנו מדברים על שמלת הערב.

המודל המלווה את המודל חייב להבין את הרלוונטיות של התלבושת

בעבודה של מודל VIP, יכולתו להתלבש לפי המקרה משחק תפקיד חשוב מאוד. ללא קשר לאיכות של מודלים הסוכנות שלנו של סוכנות משלמת, אדם עשיר מקווה לפגוש בחורה שאינה מתפשרת את הופעתו, התנהגותו הוולגרית, קוסוסוייזם שלו. מנקודת מבטו, התמיכה במודל אינה צריכה לגרום לכל חסרון ולכבד במדויק את תבנית היציאה המוצהרת. על פי חוקי התווית הוקמה, השמלה פתיחת הכתפיים היא רק באירוע משבע בערב עם צווארון עמוק - רק אחרי 22. ברור כי רק כמה יש מושג על גוונים כאלה, אבל המודל המקצועי חייב להיות מוכן כי זה יהיה מוערך מנקודת המבט הנפוצה ביותר. ג'נטלמן אמיתי יש זכות לסמוך על הגברת האמיתית איתו. לא לאכזב ולא להביא את האיש שבחר לך וכי היחסים העסקיים שלך יכול להיות חשוב יותר.

ליווי בלעדי בפגישות ברמה נוספת

אם אתה מסתכל מקרוב בשמלות שבהן הכוכבים בעולם מופיעים על הפרמיה או אירועי אוסקר איקוני אחרים, קל למצוא כי השירותים שנעשו על ידי מעצבי האופנה הטובים ביותר עבור הנשים המבריקות ביותר הם כמעט תמציתיים. כמובן, לא ועוד זמן, לא יהיו שמלות עבור מאות אלפי דולרים, אבל הליווי העליון מציע כי באופן כללי, לא תוכל לחפש יותר מאשר הוליווד סלבריטאים. בחירת שמלת ערב, מעדיף קווים פשוט לחתוך, אם אפשר, בדים יקרים. שום דבר לא יתמקד בדמות המושלמת כי שמלת חצי ארוכה ברצפה ועור העור והעיניים - גוון טבעי עמוק. במקביל, hebullets הם צבעים מורכבים: לא כחול, אבל Bluels, לא אפור, ומרנדו, לא ירוק ואמרלד. זה לא חל על קלאסיקה ללא דופי: השמלה השחורה, אדום, השמלה הלבנה חייבת להיות כל הבנות בהתאמה, במיוחד מודל ליווי. נערות ליווי באילת

  הרצון של מודל ליווי לעבוד על v.אני.P - אירועים

כאשר יש לך כל כך טוב שאנחנו סיכננו לחימה על מקום תחת השמש בקרב מודלים ליווי רבים, את השאלה איך להסתיר פגמים בדמות, כנראה כנראה שווה את זה. רק הבנות היפות ביותר יכולות לסמוך על ליווי עבור V.אני.P - הרמות הגבוהות ביותר. ללא רבב - העיקרון העיקרי נעשה. אבל אתה אף פעם לא מפסיק להיות אינדיבידנציאלי מבריק, תוך כיבוד קוד הלבוש המחמיר ביותר, אתה יכול להתמקד בתכונות נוחים ביותר. שדיים אטרקטיביים שופעים הם אופציונליים לחלוטין: הערעור שלה לא גרוע יותר מדגיש את השמלה עם האמריקאי הראשון. אורך הרגליים המתמקדות בגודל לא בהכרח מקו הגודל: חצאית צרה בד פלסטיק דק, נופל בפאלדאם על הקרקע - אפשרות מסקרנת יותר. המותניים הדקות יהפוך אספן מספיק אם הוא מוקף חצאית שופעת הדומה לפרח. גברים לא יוכלו להיעלם מהעיניים המדהימות שלך. נערות ליווי באילת

זכור כי התמונה לא צריכה להיות עמוסות. כמו באיפור, מומלץ להבחין או רק עיניים או שפתיים ובגדים חייב להיות מאוזן. השמלה העליונה לגמרי לפתוח טוב יותר כדי לעשות הרבה זמן, אבל מחוך סגור חינם הוא משולב לחלוטין עם חצאית קצרה רגל ארוכה מושלמת על חתיכים שלא יתואר. לא עומס יתר על המידה עם קישוטים, במיוחד תכשיטים. שרשרת מסיבית בהירה או צמיד זה מספיק. יחד הם יפריעו. וזה סימן בטוח של מעיל. אתה לא רוצה להיות חשוד לחשוב עליך?

  נערות ליווי באילת

Просмотров: 108 | Добавил: candrahdohe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar