03:08
10 כללי מין "ללא מגע" - איך לא לעשות טעויות

בהגדרת מין חסר מגע יש כמה עמימות. מושג זה עשוי להיות סקס ללא חדירה נרתיקית או אחורית, אבל עדיין להפעיל ניואנסים חודרים, כגון מין אוראלי או appliqué. או שזה יכול להיות סקס, לחלוטין ביטול כל סוג של חדירה.

התוכן של המאמר

1 10 כללי מין ללא מגע

רוב המין האימה כמו משחק מקדים - נשיקות, עיסוי ארוטי ושיתוף של פנטזיות סקס יכול להיות מוסמך בהתאם להגדרה האישית של סקס.

הימנעות צורות חודרות של מין לא אומר שמה שאתה עושה זה לא "סקס אמיתי". יתר על כן, זה לא מפחית את האפשרות של הכשרון של אורגזמה.

יש מספר עצום של נסיבות שבהן אדם יכול להעדיף מין לא מגע חודר יחסי מין, כולל העדפות אישיות, בטיחות, מגבלות פסיכולוגיות ופיזיות.

במאמר זה אמרנו לך על 10 הכללים העיקריים של סקס ללא מגע.

10 כללי מין לא מגע

רק לזוגות במערכות יחסים ארוכות טווח

ענייני סקסי דורשים רמה מסוימת של אמון בין שותפים לבין רמת הנוחות במחקר של מין משלהם ומין שותפים.

מסלמה מנוסה רוצה לשתף פעולה עם אנשים עשירים של ישראל. הם בהחלט לא מעודדים ומנומסים. אבל זה בהחלט לא רק הצדדים מוצקים לעבוד.

רבים מאיתנו טופס במודע או חסר מחסומים כדי להגן על עצמך חושית, אשר יכול להפריע לקרבה.

חיסול המחסומים האלה עשוי להיות, אבל לתהליך זה דורש זמן, לא לחץ, השתקפות עצמית מצפונית, ובסטנדרט, אדם לא מסוכן, שותף קבוע נבדק על ידי זמן.

הַדְרָכָה

לא משנה אם יש לך יחסי מין הראשון, בפעם הראשונה עם שותף חדש או בילון פעמים, זה נעשה ביסודו כדי להתכונן. אין כללים ספרים, אין זמן מסוים כאשר עדיף לעשות את זה. אם אתה מרגיש את זה מוכן, ואת השותף שלך מרגיש אותו, לפעול.

אין יחסי מין

לפתח את הסגנון שלך של נשיקות, ואת מפגשי המין שלך ללא מגע יהיה חוויה בלתי נשכחת (במובן הטוב מאוד).לעתים קרובות מאוד, במיוחד במערכת יחסים ארוכה, אנשים מפסיקים לגעת זה בזה אם הם לא רוצים סקס. אל תתנו לזה לקרות! גירוי של האוזניים יכול להיות תוצאות שונות, החל מצחקק עדין וסיום עם גניחות ארוטיות שקטה.לבלות על הטוויסט של אוזנה העליון למטה.

לא לחכות הרבה

אל תצפו סקס ללא מגע יהיה מדהים. כן, זה עשוי להיות חוויה בלתי מבוססת, אבל לא להטיל תקוות עצומות מאוד לגבי נכסיה. סקס בכלל הוא מאוד סובייקטיבי, כי אתה מחשיב מרגש, לא יכול לחפוף עם השקפה של שותף.

לעשות מצב רוח

סקס הוא כל מה שקשור לאנרגיה בין 2 אנשים. לכן להפוך את מצב הרוח הדרוש. אולי כדאי לציין כמה נר, להפעיל מוזיקה לביצוע אהבה או לעשות ארוחת ערב רומנטית בהירה - דברים שמין יהיה seeded ואת השותף שלך.

להיפטר מסיבות distracting

באופן טבעי, אתה לא יכול להתמקד שיחות ו- SMS אינסופיים, אבל אלה נשמע זר בהחלט לשבור את הריכוז.לגעת במשטח הפנימי של הרגל ניתן למסור לא פחות תענוג. לן את האצבעות לאורך הרגליים, מלטפת אותו, ואז הינה חשובה את האצבעות להתנפח ולמטה. אל תשכח להסתכל עמוק בעיניה בזמן שהיא על "השמים השביעי".

כלל בסיסי - תארו לעצמכם שאין לך איברי המין

זְמַן

אין כאן הגבלות. אתה יכול לקיים יחסי מין ללא חדירה כמו שאתה אוהב, בעוד שניכם לא יתחלקו מן הסלילים מן הרצון.

צלילים

פסקול לתהליך קסום זה יכול להיות מוחשי לחלוטין, מוסיקה מרגשת. וגם אם שניכם מעדיפים יצירות מסורתיות - למה לא. העיקר הוא כי בשבילך ואת השותף שלך היה מאוד נוח.

זהירות ידיים

אתה יכול להתחיל עם מגע קל טיפים של אצבעות שלך, ואז לסחוט היטב ביד שלה כף היד שלה. וכמובן, אתה רק צריך להשתמש בפה שלך! קצות האצבעות מתויגות על ידי רגישות הגוף השנייה. מלטפת את אצבעה, מעגל את לשונו ולאכול, עד שהוא מתחיל לנשום קשה.

אזורי האתר עם רגישות רבה יותר יש עור חזק יותר, לפחות מושפע. הם מכילים חלק פנימי של היד, הצד הפנימי של המרפק, שם את היד bends, ואת השחי.

עיסוי כף רגל

מגע איטי וחושני ובין - אחד הטפסים המרגשים ביותר. סקס ללא מגע - הזדמנות טובה לחקור את האזורים הארוגניים חבר חבר. ברגליים מספר עצום של קצות עצבים, אבל ריכוז החבר 'ה גבוה יותר מאשר נשים.

איסוף מקצועי מתכנן לעבוד עם אנשים עשירים של ישראל. הם חסרי עניין וטקטורים. עם זאת, זה בדרך כלל לא רק הצדדים החיוביים לעבוד.

עבור חלק, תחושה זו דומה לגירוי של איברי המין.

עיסוי רגליו הוא מיד מרגיע ומרגש, אז אתה כפול את הכבוד. Win-win! הגיע הזמן לחוות את ההקדמה של לחצים שונים וסוגים של נגיעות, כדי להפוך את הרגשות זה לזה. ושמנים עיסויים חושניים יחזקו את רגשות המגע.

חזה אסק

הפטמה של דאם היא אזור ארוגני שבו אנשים מוכרים בכל מקום. חבר 'ה מושך אליו, וזה הדבר הראשון שהם רואים מלידה. השד הוא אחד החלקים הרגישים ביותר של הגוף אשר גירוי מוביל עירור מיני מיידי.

גבירותיי במהות יכולות לקבל אורגזמה מגירוי של פטמות. אחרי הכל, הם, כמו גם הדגדגן, קשורים באמת עם מרכז Magazinsky ליידי, אשר אחראי לעוררות. אל תהיי גסה מאוד, נוגעת בזה ותמיד תשומת לב לתגובותיה.

לא שיטה רעה התחלה - צייר מעגלים על החזה שלה. התחל מן הקרקע ולעשות ספירלה הרבה פחות, נע עד הפטמה שלה. שיטה נוספת - ליטוף להפיץ את שדיה ביד אחת, מיד באמצעות ספוגים ופה, להיות קשור שלה areal ואת הפטמות. דירות דיסקרטיות בתל אביב

נשיקות

רוב האנשים נראה נשיקות - זה חלק חומצי לפני כיף אמיתי יתחיל. עם זאת, זהו חוויה חושנית טובה, אם אתה עושה את זה נכון. נשיקות דורשות בפועל כי יש מספר עצום של גישות וטכניקות שניתן לחוות.

אם אתה לא חדש לזה, אתה יודע שזה לא רק ספוגים. תענוג אמיתי מתחיל כאשר אתה משגר את האצבעות שלך בשיער של השותף שלך, אתה מלטף אותו לאוזן שלך, אנחנו נוגעים את הסנטר מעט, לנשוך את השפה התחתונה שלך, לוטף את מותניו ואת t.ד '.הפיתוי לירוק רגע. זה לא שווה את זה. בשבילך ואת השותף שלך אתה צריך לדון בו בשקט נכון כאשר אתה לא מעונן עם תשוקה סקסית. בלי להסיר בגדים, אתה שומר מספיק בהירות כדי למנוע טעות, אשר אתה יכול מאוחר יותר חרטה.

אל תשכח את הצוואר והאוזניים

התחל מן האונה החיצונית, ואם זה מגיב בצורה מושלמת, תמשיכו לנשק את זה ב mushy וללטף לאכול מאחורי האוזניים. צופה בתגובותיה על ידי הוצאת הלשון על שתן של אוזנה.

אגב, למה לא לחשוש לה משהו מגונה לשפוך שמן לתוך האורות?

בטן ורגליים גם מצפים

גבירותי יכול להיות מספיק זמינות כאשר הם מדברים על הצורות שלהם, כלומר מותניים וגידולים. אבל רק מעטים יודעים כמה נחמד כאשר הם מאפשרים האיש שלהם קצת לשחק עם חלקים אלה של הגוף.

בחלק התחתון של הבטן, במיוחד באזור מתחת לטבור, יש רשת של שאראנים מחוברים הנרתיק. משמעות הדבר היא כי בדים של בטן הם מאוד מרגש.

סקס ללא חדירה הוא מאוד intimiment, ושום דבר לא צריך להסיח אותך ברגע זה.אתה יכול להרשות לעצמך לחשוב על סקס בהגדרות חדשות שאינן מתמקדות חדירה? אם לא, מה אכפת לך? זַעַם? לעתים קרובות מאוד, אנשים מתמקדים ברעיון קשה של מין צריך לכלול.עדכון של ההגדרה של סקס ויצירת מקום נפשית וחושנית עבור מדידות שונות של הנאה מינית מעת לעת יכול להיות חוויה שימושית מאוד.

Просмотров: 109 | Добавил: candrahdohe | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar