חברה קנדה-אמריקאית לטיפול מיני החזיקה סקר על שיטת המדגם האקראית בשני אלפים 5. המחקר כלל מטפלים מין שנערך על ידי חברי החברה הזאת. לדבריהם, משך המין נחשב "הולם" כאשר התהליך, בסופו של דבר, תופסת משלושה עד שבעה מוקשים; "גדול יותר" - משבעה עד שלוש-עשרה דקות; "סלאש קצר" - מאחד לשתי דקות; "ארוך מדי" - מ 10 עד 30 דקות.

התוכן של המאמר

1 מבוסס על אמונות מין 2 הרצונות שלך חשובים יותר מכל "נאותים" נורמות 3 משך מין ברקע ביו 4 כמה מהר להגיע אורגזמה 5 איך לשים את זה בעדינות, להאריך את זמן יחסי מין

מספרים אלה מתייחסים ישירות לפעולה המינית הנרתיק מבלי לקחת בחשבון את ההקדמה, שפיכה מתכווננת מכוונת או סוגים אחרים של מין. תוצאות המחקר, באופן כללי, נועזים לעובדה כי המומחה הממוצע-סווטולוג, בסופו של דבר, רואה יחסי מין משלושה עד שלוש-עשרה דקות על ידי התקן, ו "לא, קוק רוב ההתייחסות של ארה"ב ראוי לראייה של חששות ".

בהתבסס על אמונות

כמות עצומה של כמה חושבים כי סוג זה של ע ... Читать дальше »

Просмотров: 110 | Добавил: candrahdohe | Дата: 23.03.2022 | Комментарии (0)

אין ספק כמעט כל האנשים תוהים - איך לומר זאת כדי להציע מין ידידותי. כולם יודעים את זה בלי התחייבויות, ללא תאריכים, ללא הוצאות מזומנים, רק - סקס למין. לִפְעָמִים אנשים רוצים, באופן כללי, לישון עם חבר או חברה כזאת, למען עניין או למען כמה מאיתנו משמש לקריאה, לבוש חד פעמי.

התוכן של המאמר

1 אוננות על חברה / חבר אסטרטגיה ואסטרטגיה 3 איך למצוא דרך ל כיבוש גבירות 4 הליכה 5 חיזור 6 דיאלוג משפחתי 7 איך להבין כי סקס ידידותי סביר?

אוננות על חברה / חבר

בדרך כלל הכל מתחיל עם אוננות על האדם שאתה אוהב. המיחזור טס סוף סוף מחפש את התמונה שלו ברשת, מעמיד פנים ההעדפות של התמונה שבה נושא ההערצה נתפס בתחתונים.

אסטרטגיה ואסטרטגיה 2

סיוע הדדי. נראה שזה לא היה מפתיע, אבל במקום שאתה מודע היטב לאדם. הוא שלך, כמו רבים חושבים, חבר אמין, אז אתה יכול פשוט נראה להציע לו סקס ידידותי.ראשית, אתה יכול סוף סוף לעשות את זה בדיחה. תסתכל על התגובה האנושית, ולא היא בסופו של דבר לה ... Читать дальше »
Просмотров: 1872 | Добавил: candrahdohe | Дата: 23.03.2022 | Комментарии (0)

תחזוקה של בחורים על איך כולם יודעים, אירועים שונים נקראים ליווי. עכשיו זה כמו שרובנו התרגלו לדבר, מקצוע אמיתי, אשר מתקרב בנות בגילאי 18 עד 35. יש לציין כי המודל הוא גבירות קלוריות כי הם כל הזמן בסוף, גם מסודר ומושך. הם יכולים להישאר בחברה אז לא, הם אי נוחות כמו שאנחנו מדברים כל הזמן, קבוצה ענקית, כמו רובנו משמשים לומר אנשים שונים. תארו לעצמכם עובדה על להיות גברת מלווה בחברה מועילה מודרנית. היופי של הגברות מעולם לא, היא הפכה להיות מוערכת כל כך! נערות ליווי בראשון לציון

ליווי נשים יפה ועשירות

סוכנויות מודל, לשים אותו מעט, לפרוח. עכשיו, ארגונים כאלה עוסקים סוף סוף לא רק על ידי מציאת נשים יפות על הירי של רולים שיווק, ואפילו עבור הבנות היפות ליוו את החבר 'ה של החברה הגבוהה ביותר. תארו לעצמכם עובדה כי ליווי הוא סוג מיוחד של רווחים שיכולים להביא הכנסה חשובה למדי, כפי שכ ... Читать дальше »

Просмотров: 540 | Добавил: candrahdohe | Дата: 23.03.2022 | Комментарии (0)

אין אדם שכזה שלא יכול להיות מניפולציה. כמעט כל הפסיכולוגים לא אישרו את העובדה הזאת ואמרו איך הגברת יכולה פשוט לומר בפשטות ולבסוף לתפעל גבר, לשים אותו בצד, לכפות, לשים את זה מעט, לעשות את כל הגחמות ואת המשאלות. תאמין לי שאם אתה מתקרב לגישה בצד ימין, אחרי תקופה מסוימת, האיש שלך יעריץ אותך, להתמכר בכל מיני להיות, או הרבה כדי להיות מחייב, נאמן, לאהוב ולמדוד. כולם יודעים שזה פשוט הכרחי לנהל אדם, פשוט להכיר את עצמך עם כמה כללים, אשר ייקח להביא אותך לערוץ הדרוש. שירותי ליווי

כללי מניפולציה של גברים
  • למידע נוסף על העקרונות הגבריים של הבחירה שלך לחזרה. כפי שלא היה מוזר, אבל כל הזמן באופן יסודי, זה היה אפשרי להפגין אדם כי עקרונותיו חשובים גם בשבילך, אתה מכבד אותם ולתמוך בו מאה אחוז. להראות לאדם, ואתה תראה איך הוא גדל כאדם, וזה מאוד חשוב לו. איש לא רק תתמוך בהשפלה, בטון כי זה לא יכול להיו ... Читать дальше »
    Просмотров: 743 | Добавил: candrahdohe | Дата: 23.03.2022 | Комментарии (0)