06:51
האם ניתן לתמרן גבר

אין אדם שכזה שלא יכול להיות מניפולציה. כמעט כל הפסיכולוגים לא אישרו את העובדה הזאת ואמרו איך הגברת יכולה פשוט לומר בפשטות ולבסוף לתפעל גבר, לשים אותו בצד, לכפות, לשים את זה מעט, לעשות את כל הגחמות ואת המשאלות. תאמין לי שאם אתה מתקרב לגישה בצד ימין, אחרי תקופה מסוימת, האיש שלך יעריץ אותך, להתמכר בכל מיני להיות, או הרבה כדי להיות מחייב, נאמן, לאהוב ולמדוד. כולם יודעים שזה פשוט הכרחי לנהל אדם, פשוט להכיר את עצמך עם כמה כללים, אשר ייקח להביא אותך לערוץ הדרוש. שירותי ליווי

כללי מניפולציה של גברים
  • למידע נוסף על העקרונות הגבריים של הבחירה שלך לחזרה. כפי שלא היה מוזר, אבל כל הזמן באופן יסודי, זה היה אפשרי להפגין אדם כי עקרונותיו חשובים גם בשבילך, אתה מכבד אותם ולתמוך בו מאה אחוז. להראות לאדם, ואתה תראה איך הוא גדל כאדם, וזה מאוד חשוב לו. איש לא רק תתמוך בהשפלה, בטון כי זה לא יכול להיות נאום. גם כל החבר 'ה משועמם כאשר הגברת, לשים אותה מעט, מנסה להראות את אי שביעות רצונה, ללמוד לאדם אמיתי לחשוב על הפתרונות האלה שזקוקים לה.
  • למד את הצרכים של האיש שלך. אם אתה רוצה לבנות משפחה עם הבחירה שלך שבחרת, אתה סוף סוף מבינים שזה רק שווה את זה כי הוא חסר בחיים כדי לנסות, באופן כללי, כדי למלא מה מסיבה כלשהי לא קיים. להפגין את זה. לפני זמן רב שהגברים אינם זקוקים לליטוף ורכות. הם גם רוצים להיות כאילו אנו מבטאים, יקירתי והבינו.
  • מַחֲמָאָה. חשוב מאוד בשבילו, כך שהגברת תמכה בכל קשיים חייו, סייעה לפתור קשיים, מתוחזק מבחינה מוסרית. ואולי אפילו לא צריך להגיד שזה לא משאיר את האיש שלך עם טיפש שלו, להראות כי הוא באמת מאוד סקרן בשבילך. בנוסף, אל תשכח את היתרונות הפיזיים של גברים, להראות את זה שאתה לא ביישן להיות, כי אנחנו מעוררים, פרנק ואיך לדבר עם פרנק נושאים. להשכרה Muzhchen להצלחה, תמיכה בהיעלמות. גברים מעריכים מאוד נשים.
  • בחר בגדים כי האיש שלך אוהב. כדי לעשות זאת, זה הפך להיות הבעיה של לדעת הכל, כפי שכולם אומרים, את ההעדפות הגוסטטיות של גברים, אשר, בסופו של דבר, לדאוג את המראה. אם הוא לא אוהב איך לבוא לידי ביטוי, בגדים פרנק וולגרי, לזרוק אותו מיד מן הארון שלו, לקנות את אפשרויות הבגדים מוגבל ביותר. אל תשכח את זה בשבילך בכל מקרה, מה יחשוב על השאר, העיקר הוא שהאיש שלך נשאר, כמו כולם יודעים, מספק, איך אנחנו מדברים כל הזמן, מרוצים איך הבחירה שלו היא. יש להדגיש כמה נשים כי הוא יכול לומר כי עבור אדם הוא בהחלט לא ביסודו, כמו שמלה של אישה, הנשמה העיקרית. אבל עכשיו, זה לא סוד לעובדה שזה לא למצוא אדם שיכול היה לאהוב את הגברת לנשמתו, עם כולם, היום הראשון, כל תשומת הלב הולכת ליופי חוצות ואטרקטיביות. אם נראה כי אדם במיטה ייבנה ליד, כי רובנו השתמשו לומר, גברת תחתונים יפה, אתה בהחלט ללכת ערכות של איך זה הכרחי "אקספרס, לאהוב פשתן, וזה באמת אחד של ה.
  • כמה ממשיך... איך לבשל...
  • תמיכה כל הזמןאלה שנבחרו, מה המצב. אם אתה יודע שבנסיבות מסוימות, אתה יודע שהאיש שלך לא בסדר, אין צורך להוכיח את אי שביעות רצונו. זה בהחלט לתמוך בו, למרות העובדה כי המצב הוא ללא תקווה. לעולם אל תחזור על המילים האלה כ"הצליח "או" אני מאמין בך ". עבור גבר באמת, כמו כולם יודעים, תמיכה כזו במקום להיות.
  • לעשות פשרה. שים לב כי גברים לא פולשים כאשר הם מתווכחים איתם או לבסוף, יכול למצוא חזון של העולם המשותף. נקי כל הזמן להתפשר ולשמור על הנוף של העולם שלך נבחר. תארו לעצמכם עובדה להראות לו שאתה באמת מעריך את זה והם מוכנים ללכת איתו עד הסוף כאשר הוא הוקם, כל הנסיבות. כולם יודעים שאם משהו כועס באמת אם אתה באמת נסער, תוכלו סוף סוף להראות את זה כדי להראות גברים להציע איך להביע את הפשרה שלנו, אשר יוכל לקשור אותו ולהמיס את הקרח נוצר קודם לכן.
  • Просмотров: 741 | Добавил: candrahdohe | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar